Bende 13 te oldum, su an elhamdullilah 20+4 oldum, sürekli yatiyorum sadece lavaboya kalkıyorum. Serklaj olalı kaynanam yanımdaydı şimdi gidicek, annem ve kaynanamlar yurt dışında kalıyor. Yalnız kalıcam eşimde çalışıyor çok geç dönüyor,mecburen yemek yapmaya yapabilirsem cünkü birde mide bulantılarım hala yogun. ufak tefek işler yapmaya kalkıcam artık. İnşallah rabbim yardımcım olurda 30ları görürüm🤲🏻 sürekli enfeksiyon olmaktanta kurtulamadım. Rabbim yavrularımızı hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza nasip etsin inşallah 🤲🏻