22+0 olduk bugun🙏🏻
Pazartesi günü serklaj yapıldı.
4 yıl sonra tüp bebekle hamile kaldım.
Tuvalet harici kalkmak yok suanlık.
Hem son haftaları görememe, onu kaybetme korkusu hem bebegimin odasını yapamayacak olmak..
Doğum öncesinde çekim yapmayı düşünüyordum bu durumda o da kalacak vs vs.
Çok kafana takıyorum sürekli yatmak cok zorluyor. Hep böyle mi olacak yoksa sonrasında azda olsa kalkıyor musunuz? Süreciniz nasıl ilerledi?