0Iremssyl elifcicek_07 ben 1 paket yenidoğan 1 paket de 2 numara aldım baby turco aldık ıslak mendil stoğu yaptım 12 paket onu da baby turco aldım. Kalitesini öneriyor çevremde herkes organik olması cezbetti umarım kızıma da iiyi gelir. Cok fazla bez stoğuna gerek yok bence.
1Neseekokcen_ Tugcekivrak bende 10 haftalıktan almıştım suan 35+5 im ıslak mendilerimde hic bisey yok içiniz rahat olsun alırsanız
seyma9188 Tugcekivrak Kuruma olmaması için paketi ters bir şekilde dizin o zaman olmuyor.Ben 2.si 1 tl kampanyası ile baya stok yaptım 😁🤭
ilkimbebee Sevvl nasıl ürünler memnunmusun sunta diyorlar bilgi verirmisin bende düşünüyorum ama kararsıZım
HappyEnd-88 Sevvl bende Trendyol garaj home dan aldım ama kalite olarak iyi değil. Fiyatı baya iyi 😅 idare eder işte belli bir zamana gelene kadar. Beşik yerine yatak tercih ettim bende bakalım hayırlısı. Ananesi beşigini almıştı sonrasında bu lazım olur dedik.
Sevvl HappyEnd-88 evet çok iyi değil görünüm çok güzel bizde anne yanının süresi var sonuçta direk oda yaptık bire 2 taneye odamda yer yoktu😂😂
ilkimbebee Sedaa_ canım maşallah çok güzel oluş hepsi. Tulumları kaç beden aldın bende alıcam kararsızım
Ege1209 Syd53 merhaba dolabınız çok güzel içinde kiler daha bi güzel 🥰🧡🙏Rabbim hayırlıca giydirmeyi nasip etsin inşallah. Dolabı nereden aldınız
Mrdnkizi Syd53 bu dolap yeterli oldu mu sizce ayrıyeten şifonyer almaya gerek var mı malum istanbulda evler küçük olunca, bende tek dolap almayı düşünüyorum bu şekilde