Sevvl _mmmmellek iki yatak aldım yavru beşik gibi bu görünen soralı yanında 1 tane daha var madem odayı boşalttım iki olsun dedim orası yemek odası idi🥰
ramonun_annesi Ben iki çocuğuma da yapamadığım için yok maalesef 😔 hepiniz güle güle giydirin inşallah
[silindi] elifcicek_07 tabi aynen 1 paket muhakkak alınmalı, ben depolamak mantıklı değil diye düşünüyorum ☺️
ilkimbebee Sedaa_ canım maşallah çok güzel oluş hepsi. Tulumları kaç beden aldın bende alıcam kararsızım
hayalperest2310 hilalmami annemlerde olduğum için henüz bir dolabımız yok ama inşallah yakın zamanda nasip olur çok tatlı güle güle kullansın 🌸🥰
Ege1209 Syd53 merhaba dolabınız çok güzel içinde kiler daha bi güzel 🥰🧡🙏Rabbim hayırlıca giydirmeyi nasip etsin inşallah. Dolabı nereden aldınız
Syd53 Ege1209 merhaba çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah 😍vivense zenıo model ☺️
xOzgee Rukiye24 merhaba ilk fotoğrafınız da ki 18li olan organizasyonu nereden aldınız çok güzelmiş sert olmadı ayrıca kullanışlı
Aegean Syd53 Vivense dolabınızın kalitesi nasıl acaba bu modeli ve birkaç modeli daha beğendim ama kalitesini göremediğimiz için alamadık indirimdeyken kaçırdık geçtiğimiz haftalarda🙊
1aysenurrr Rukiye24 Merhaba yatağı nereden aldınız acabaa bende böyle bir yatak düşünüyorum çok güzel🐣
meraklianneadayi23 Dolabın üstündeki aksesuarları uçan raf yaptığımda oraya taşıyıcam tam oturmadı düzenimiz avimemiz ve uçan rafımız takılıcak bide sona doğru nevresimlerini sericem beşiğine 💕
Elifengin meraklianneadayi23 çok tatlııı, rabbim hayırlısıyla kucağınıza nasip etsin, nasipse benim kızımın ismide Nil Sare olacak inşallah😍 bende 26 haftayı görünce nasipse sipariş vercem odasını şu an 21 iz😊