Sevvl nazlicsgn valla canım çok çok uyguna aldık garaj home ama hiç iyi değil biz 1 seneye doğuya tayıne gideceğimiz için uydurmasyon oldu görünüş mükemmel ama kalıte sıfır😂
nazlicsgn Sevvl bizde tayinciyiz bu tarz beşikler cok hosuma gidiyor ama fiyatı uygun olan bulamadım hiç park beşik de almak istemiyorum acıkcası 😅🙈
HappyEnd-88 Sevvl bende Trendyol garaj home dan aldım ama kalite olarak iyi değil. Fiyatı baya iyi 😅 idare eder işte belli bir zamana gelene kadar. Beşik yerine yatak tercih ettim bende bakalım hayırlısı. Ananesi beşigini almıştı sonrasında bu lazım olur dedik.
ilkimbebee Sevvl nasıl ürünler memnunmusun sunta diyorlar bilgi verirmisin bende düşünüyorum ama kararsıZım
elifcicek_07 Sevvl kız bunlar neeeeyyyy. Hayalimde ki dolap ve içindekiler. Biz henüz hiç birşey alamadık yaz bebeği olacak ne alsak bilmiyoruz sadece battaniye aldık lazım gibi 😒
Sevvl elifcicek_07 kuzu ne begendıysek mesela sweet ne zaman giyebilir ona göre ayını aldık yanı bebek diye 0-3 ay yada yeni doğan değil sende öyle yapabilirsin mesela eşofman takımı aldım 3 tane 6-9 ay😂😂
elifcicek_07 BeZ stoğu yapmak mantıklı mı acaba ve yeni doğana hangi marka beZ alıp dolaba koyulmalı şimdi sizde görünce bende mi bir paket alıp koysam diye düşündüm
Sevvl elifcicek_07 yani başta ne alıstorırsan o derler sonradan değişirse pişik oluyor biz yaptık bize çok iyi geleceğini düşünüyorum o zamanlar gelince
[silindi] elifcicek_07 hiç mantıklı değil çünkü pişik olabiliyor yada taşırabiliyor🤷🏼♀️ her bez her çocuğa iyi gelmiyor
0Iremssyl elifcicek_07 ben 1 paket yenidoğan 1 paket de 2 numara aldım baby turco aldık ıslak mendil stoğu yaptım 12 paket onu da baby turco aldım. Kalitesini öneriyor çevremde herkes organik olması cezbetti umarım kızıma da iiyi gelir. Cok fazla bez stoğuna gerek yok bence.
elifcicek_07 Sevvl aslında haklısınız pişik yapsın veya yapmasın ne marka olursa olsun zaten illa bu doğumdan önce bir deneme boy alınacak şimdi al koy işte şimdi ampul yandı bu şekilde düşünmemiştim hiç
elifcicek_07 [silindi] ama illa iyi yorumlu olanlardan bir paket almak gerekiyor ya zaten değil mi hani şimdiden alıp koymak mantıklı gibi bende sizin gibi düşünüyorum ama şimdi görünce zaten deneme paketi illa herhangi birinden alacağız mecbur
[silindi] elifcicek_07 tabi aynen 1 paket muhakkak alınmalı, ben depolamak mantıklı değil diye düşünüyorum ☺️
xOzgee Rukiye24 merhaba ilk fotoğrafınız da ki 18li olan organizasyonu nereden aldınız çok güzelmiş sert olmadı ayrıca kullanışlı
1aysenurrr Rukiye24 Merhaba yatağı nereden aldınız acabaa bende böyle bir yatak düşünüyorum çok güzel🐣
Deletedmom_21 Sevvl Allahım bu dolabın güzzeliğine aşık olmamak mümkün müüü?? Sağ salim giysinler inşallah🙏☺☺