Kaçıncı haftadasınız? Bebiş kaç kilo? Ve açılması olması için doktor ne yapmanızı söyledi? Benimlede paylaşır mısınız? Ben 37. Haftadayım, 3.340 gr. Bebişim🧿🥹🩷 bebişim iri bebek olabilirmiş. Doktorum haftaya doğum şekli belirliycek. Daha fazla büyümeden, normal doğum için birşeyler yapmak istiyorum. Yoksa mecbur sezeryana alınacağım. 🥺