Nimetkayseri1438 HurremSultan ay bende doğurmuştur diye bakayim demiştim 😊😀 nazar çekme gel çocuğum de 😅😅otur kalk hareketi yap bacaklarini 2 ye acarak M bu sekilde otur otur kalk bebegin kanala ilerlemesi de acilma da kolaylasacaktir inşallah
Nimetkayseri1438 HurremSultan 🤣🤣🤣🤣merak etme bacım o istemese Dr çıkarır 😆😆 kac zaman daha dayanacak . Oluruna bırakıp bekle bakalım kaç haftalik senin bebis
Umay255 HurremSultan 🤣🤣 dün sancım vardı gittim doktor 40 beklersin dedi ne açılma var nede kanala girmiş 38+1 benim bebiş de gelmiycek bide 3500 olmuş kilosu napcam bilmiyom yaa
Tugcender HurremSultan rabbim sağlıcakla kavuştursun bi avazda inşallah ♥️Bana da dua et nolur bende kavuşayım artık 😞
MerveYagiz HurremSultan bende okula giderken çıkarmaya karar verdim zahmetsiz 😂😂 sende öyle yap bacım😬😂😂😂🤪
Tugcender HurremSultan ediyorum bol bol dualarım seninle güzelliğim tez zamanda sağlıkla kavuşun sonra bize kavuşma hikayenizi anlatın inşallah 💜