Kızlar bende 37+5 haftadayız ama biraz önden gidiyormuş kendisi. P.tesi çatı muayenesine gideceğim ama şimdiden adaçayı, hurma, yürüyüş, pilates topunda yuvarlanmalara başladım. Gönlümden geçen en başta sağlığı sonra normal doğum istiyorum kısmetse. Bi öneriniz olursa açığım.:)