Busra3306 şimdi kontrolden çıktım ortalama 2950 olmuş ,karın çevresi büyümüş dedi doktor şaşırdı hatta . Bana doktorum 2.5 ile 4 kg arasında doğan bebekleri normal kabul ediyoruz dedi . 35. Haftaya kadar hep haftasıyla uyumlu demisti muaynede karın çevresi küçük diyince ben sordum ne demek o diye o zaman minyon bir bebek olacak açıklamasını yaptı . Önemli olan sağlıklı olması canım toplumumuz bebek 3.500 civarı ve üstü doğunca ooooooo çekiyorlar 😅 tamamen bakış açısı bence . Çok çabuk toparliyorlar sağlıklı olsun yeter ki besler buyuturuz 😍 kaç haftaliksin