ElifAvc_ aynen özeller açıklık olmadımı direk sezeryan diyor belki daha günü var bekletmiyorlar. Onun için birde devlete gitmek istedim bende ilkkez çam sakura ya gidicem bazıları överken bazıları da kötü diyor şans meselesi ben özelde takipi olduğum zamanda eşimi yada aileden birini almıyorlardı bu sıkıntı değilde ilgi önemli inşallah bugün gidicem çam sakura ya güzel geçer