Ayse_3434 ElifAvc_ sanırım aynı duygular içerisindeyiz heyecan korku ikisi bir arada ama biran önce gelse diye sabırsızım da ama kızım bekletiyor annesini 💕
ElifAvc_ Ayse_3434 off doktorum normale odaklı bende ıstıyorum ama cok korkuyorum yanı nasıl desem canım cok azz kandan bile korkuyorum ıcım dısıma cıkıyor
Ayse_3434 ElifAvc_ sezeryan ağrılarını çekmektense normal daha iyidir evet ağrılı ama en fazla 2 3 gün çekersin ama sezeryan öyle değil doğumun inşallah kolay geçer bana doktor açılman yok sezeryan yapalım dedi ben kabul etmedim sabah başka doktora gidicem
Esmay ElifAvc_ sakinim ya korku yok cok şükür gelmesi icin sabırsızlanıyorum normal doğum istiyorum insAllah nasip olur
550637 ElifAvc_ 38. Haftadayım ve ilk gebeliğim 🥰 hayırlısıyla kızım olacak. Kızlar erken gelir diyorlar ama normal doğum istiyorum bakalım ne zaman gelirse 🙈🌹
ElifAvc_ 550637 bende normal istiyorum ama korkuyorum acıkcası bir de beegın kılosu suan 3500 doktor normal dedı ama tık yok
550637 ElifAvc_ MasAllah 🧿 inanın herkeste korku var ama onları kokladıgımız an çektiğimiz acıyı, korkuyu atlatıcaz 😎 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌹
ElifAvc_ Ayse_3434 aslında devletler normal dogum odaklı bu yönden iyi . Ben cam sakuraya 1 kere gittim ilgi alaka cok kötü ve kımseyı almıyorlar aileden içeri bu yüzden de ozel tercih etmek zorunda kaldım