Nazcan9244 ElifAvc_ 37 haftalık oldum bugün 9gun kaldı doğumuma ikinci bebeğim.ve sezeryan olacak nasipse
ElifAvc_ Ayse_3434 normalde dogumum pzt gözüküyor 12.12.22 bakalım bızımkı gelecek mı tam 40 hafta olucak
Ayse_3434 ElifAvc_ benimde salı gözüküyor 40 hafta oluyoruz ama dediğiniz gibi bakalım gelicek mi sanki hiç niyeti yok gibi minnoş kızımın yada birden pat diye gelecek 😇😁
ElifAvc_ Ayse_3434 aynen aynıyız canım valla anı bısı olursa yaz dırek buraya 😂 cok mrak ediyorum zamanlarımız aynı ben soylerım hastaneye gıttıgımde
tazeanneveminigi ElifAvc_ 39+1′deyizz. 1 parmak açıklık ve ağrılar var ama sancı çıkmıyor. Bekliyoruz oğlumu ama gelmiyor 😢😢
ElifAvc_ tazeanneveminigi Allah yardımcımız olsun canım benım tum hamılelerın stres cok var ya bndede
ElifAvc_ Nazcan9244 gayet iyi Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin ıkısıde hayırlı saglıklı evlat olsun ınsallah ❤️❤️