Papiiii maşallah doktoru zorlanmamış 😂 bende 12+5 iken gitmiştim bacak arasını gösterdi doktor boş gördüm cinsiyet için daha erken dedi kendimce de erkek olsa çıkıntı olur diye düşünmüştüm erkek erken belli olur derler ya 🤔 doktor da belki değişebilir diye ihtimal vermemiştir ay çok merak ediyorum ya🤭 ultrason fotomu göndersem bakar mısın senin bebişe benziyor mu diye