Kızlar nasilsiniz?Bugün cinsiyyetimizi ogrendik kesin kız dedi doktorumuz❤️❤️Burda paylasmisdim herkes kiz demişdii.Hurafeleri devirdimm tatli aşerdimm,kusmadımmm,,zorlanmadımm.Bazen gebe oldugumu bile unutdum.İlk baslarda mide bulantim ve yanmam oldu ama hic kusmadım hic eksi canim istemedi.Boyle seylere inanmayinn.Çin takvimi bende tutdu.Saglikla gelsinler bebislerimiz