-Mucize- Tek yumurta ikizleri 13+3 kız bebişlerime hamileyim 😍 isim olarak sizler neler düşünüyosunuz çok kararsızım şuan Elisa - Eslina diye düşünüyoruz sizce nasııll kızlar 🥰
Gorkim -Mucize- biz de eliz - elvin , eliz - ela, eliz - ece , eliz - elif kararsız eşim eliz i ben seçtim diğer ismi eşim seçicekmiş beklemedeyim önerilere açığım🙂
Arven-Umut Hasretmstf 36+3 de doğdu oğlum ve kızım. 24 günlükler ve ben ayaktayım, ama bir boncuklu tabanca mermisine yıkılırım. 😫
Potansiyel Haftadayız oğlum ve kızımla. İçerde halay çekiyorlar. Ayaklarınızı yicem siz durun bakalım diyorum bende😂 Çok garip değişik bir duygu Allah isteyen herkese hayırlısıysa versin. Allah hepimize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
1234__ 29102020--- yaaaa bir kız bir oğlan ikizlerine bayılıyorum🌸🌸🌸🌸çok güzel bi daha çoçuk yapmasanıZda olur😀😃
29102020--- 1234__ aynen canım nasipse bir daha dogurmam kızım da oğlum da nasipse sağ salim gelsinler ben başka bir şey istemiyorum artık ikisi beraber büyür
-Mucize- Gorkim meyra - mihra , aysima - aymira , eflin - eliz bunlarıda ek olarak seçmiştik iki tane olunca karar vermek çok zor oluyor gerçekten 😁
Gorkim Svgsyhts iki plesanta iki kese ayrı ayrı oluyor. Tek yumurtada plesanta veya kese paylaşımlı oluyor genelde