B-P-R biraz fazla vermissin ama ilk 3 -4 ay bebek zaten herseyi senin kanindan aliyor yani annede eksiklik cikiyor bebise birsey olmuyor. Bende. 14 e kadar cok kustum ama ceviz badem gibi seyler yiyordum psikolojik olarak kotu hissediyordum zayiflayinca ama hic bir problem olmadi 21 e girdim 3 kilo vermistim simdiye kadar verdigimi aldim ama bebis haftasiyla uyumlu endiselenme ama az az da olsa kaliteli besinler yemeye calis