Maviii siZin kilonuzla bebeğin kilosunun hiçbir alakası yokmuş, ben de doktoruma danışmıştım, halk arasındaki sen iki canlısın 2 kat yemelisin gibi şeyler hurafe demişti. Ben size şöyle bir örnek vereyim, ilk 3 ay kilo almanın aksine 2 kilo kadar da vermiştim, o zaman bile bebeğim ağırlaşmıl büyümüştü, o yüzden siz sağlıklı sizi şişrmeyen gıdalar yedikçe bebeğiniz de besleniyordur zaten. Benim de bebeğim tam 2950 gr olmuş, ben 3 diorım ona :) ama işte toplamda 8.5 kilo aldım, beslenmiş demek ki ;) zaten bizi şişiren şeyler besin değeri düşük şeyler.. şeker, karbonhidrat hem faydasız hem de sağladığı kaloriler çok yüksek. ma et süt yumurta sebzeler meyvelerin besin değeri daha yüksek hem de kalorisi çok az. O yüzden doktorunuz da sorun yok dediğine göre içinizi ferah tutun ;)