Elemon Sinemiraz psikolog gibi konuştunuz çok teşekkürler , çok doğru söylüyorsunuz . Kendimi strese koyduğum doğru. İnşallah dengeyi kurabilirim
Elemon Bo25 28 hafta olsam bir şey demeyeceğim . ben su an 18 haftadayım. Çok fazla bence de hayırlısı olsun.
Elemon Nurcin bende aynıyım ama tatlı vs yedim. Doktor vücudun müsait dedi kilo alımına hayırlısı bakalım.
Nurcin Elemon yok ben bir de hiç tatlı yemedim. hep ekşi şeyler yedim ben. D: kızım olacak :D nasıl oldu anlamadım
Ahsenveannesi Elemon bence bir diyetisyen destegi alin bundan sonrasi icin ilk aylar genelde az kilo alinir bemce bundan so ra kontrollu gidin ki bir saglik probleminiz cikmasin
Elemon Glcdmrdmr umarım şeker hastası olmazsınız benim annem de şekermiş hastası zorluğunu iyi bilirim. Umarım bende ayarlayabilirim o dengeyi. Pastaya hayır diyemiyorum.
Prenseskuzum Elemon cok aldırış etme solenenlere çünkü kilo alımı kişiden kişiye değişiyor 🤷♀️ ben pilav,makarna,hamur işi yemedigim halde 26 haftalığım ve 13 kilo aldim. Ne yaparsam yapim yinede aliyorum. Bunyeyle alakali bence 🙈
Ruzgarr Elemon 18+1 im 5 kilo verdim.ilk gebeligimde ben 40 haftada 10 kilo almıştim.seninki biraz fazla tatlım.sebze ağırlıklı beslen istersen.yoğurt,süt,peynir bunlara yönel.
Elemon Ruzgarr içim bir tuhaf oluyor sürekli acıkıyorum şeker testide yaptım YÖK denildi . Ama tavsiyeleri dinledim kulak asacağım inşallah ♥️ Çok teşekkürler
Ahsenveannesi Elemon canim ben surekli cezviz kayisi incir elma ile dolasiyorum cantamda acikinca onlardan atiyorum yemek aralarinda hurma ve sut benim tatli ihtiyacimi kesiyor mesela
SedanurAydnAta Elemon 35+1 iz 4 kilo aldım kişiden kişiye değişir 🤷🏻♀️🤦🏼♀️ Bebeğimin kilosu haftasına göre düşük 😓 sağlık olsun kilo önemli değil ☺️
SedanurAydnAta Deletedmom308 aynen öyle canım haklısın 35+1 4 kilo aldım doğuma kadar en fazla 6 olur. Ama bebeğimin kilosu düşük yiyemiyorum midemden çok çektim 🙄
Aybuke35 Elemon abur cubur yeme sigara bırakınca olmstr bende 68le başladım şuan 76 kg oldm ve çok kg aldm diye yürüyüş yapyrm buarada 26 haflataligim
Nurr_1 Elemon 20. Haftaya kadar mide bulantısı kusma oldu hep 4 kg almıştım Mide bulantılarım geçince iştahım da geldi 😂😂 suan 39+0 ve toplam 15 kg aldım 🤧
Nerm7n Elemon ben gün geçtikçe alıyorum valla 10 haftalık olduk 3-4 kilo arası aldım. Aslında kilo dan ziyade şişiyorum ben yaaa
Deletedmom308 Nerm7n aynıyız bende 11 e geldim 3-4 kilo civarı aldım. ama ben hamilelikten önce de almaya başlamıştım zaten.
Tugba2907 Merhabalar ben de aynen senin gibi sigarayı bırakınca bir de hiç mide bulantısı yaşamayınca bir kez bile kusmadım 8 haftada 4 kilo almıştım boyum 169 64 kiloydum birden 68 oldum aslında çok abartmıyordum da sürekli yürüyordum sonra kilo alımım yavaş yavaş azaldı şu an 37. Haftadayım 78 kiloyum son haftalarda çok kilo alınıyor tezine gelince sanırım son 3 aydır sadece 3 kilo aldım ve uzun zamandır aynı kilodayım yaklaşık 6-7 haftadır bebeğim de 3 kilo... her bünye farklıdır kimi çok kilolu olur hiç kilo almaz kimi çok zayıf olur çok kilo alır bebeğin sağlıklı olsun yemek olayını da abartmadığın sürece hiçbişe olmaz şakın moralini bozma en önemli şey moralin bebeğinin buna ihtiyacı var iyi ol
Deletedmom308 Tugba2907 bende bu boyla 68 lere geldim 11. haftadayım.Umarım sizin gibi olurum doğuma giderken 80 i geçmem . ilk haftalarda çok abarttım çok yedim hiçte bulanmadı midem ve kusmadım tabi ondan böyle kilo aldım :) bir haftadır yediklerime dikkat ediyorum ve kilom sabit şu an. çok şükür