Elemon ben 54- 55 ile hamile kaldım . 11.Haftamda 56 kiloydum doktorum iyi dedi. 16+1 de gittiğimde 58,8 çıktım. Bulantılarım azalınca habire yedim maalesef doktorum çok almışsın ekmeği hemen kes dedi. Şu an 18+6 dayım 58,8 im hala. Ama doktorum mu biraz abarttı ben mi rahatım bilemiyorum açıkcası. Ben psikolojik olarak huzurlu bir gebelik geçirmenin alınan kilolardan daha önemli olduğunu düşünüyorum . Kilo bir şekilde veriliyor inanın . Nasıl mutlu olacaksanız öyle yapın . Yani sırf kilo almayayım diye gözünüz kalmasın mutsuz olmayın benim bazı şeylerde öyle oluyor da 🙈🙈🙈🙈 tabi burda önemli olan nokta abartmamak aşırıya kaçmamak dengeli beslenmek. önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlıklı ve mutlu olması ❤️