deletedmom321 canım ama bakmaları çok önemli bazen çatı darlığı oluyo normale uygun olamayabiliyosun:( ya da bebeğin kafası büyük oluyo bana hiç bakmıyolar ben istiyorum bakmalarını en azından bi tahminde bulunurlar :( o kadar sancı çekip sonra sezeryane alsınlar istemiyorum