deletedmom321 Nurdann amin sağolun duanız için. Umarım iyi olur gitmek bile istemiyorum artık doktora aslında çok sıkıldım neden böyle bıkkınlık geldi bilmiyorum bir ay olacak üstelik son kontrolümden bu yana. Eskiden iple çekerdim 🤷🏻♀️
Nurdann deletedmom321 az kaldı kötü birşey söyler mi korkusu yüzünden ben de pek hevesli değilim gitmeye ama bebişler için mecbur gidiyoruz canım.
Morvi deletedmom321 canım eğer devlete gidiyorsan orada ebeler / kadın hemşireler çatı muayenesi yapıyor. Ben öyle denk geldim ve devlete gidiyorum kontrollerime de orada da öyle. Ama çekinme bence, rahat ol çok uzun bir işlem değil en fazla 1 dk.
Hasbek deletedmom321 genelde son hafta yapiyoalr diye biliyorum cunku doktorun kontrolunden sonra dogum baslaya biliyormus.sanirim 38 in sonunda yaparlar diye dusunuyorumm canimm
Hasbek deletedmom321 zaten teklif etse bile kabul etme cok erken cunku . Bazilarin kasilmalarina sikayetine gire degisiyordur. En uygun zman 38 ortasi ve sonu . Zaten iyi bi doktorsa 38 den once yapmaz
CansuDemir deletedmom321 Bende fakülte hastanesine gidiyorum, 2 gün önce yapıldı 39+5 dim o zaman.Serklaj dikişim alınmıştı, sohbet ediyorduk doğum hakkında o ara kontrol etmiş ☺️ Acı ağrı hissetmedim.
MerveMustafaKaraku deletedmom321 doğum başlayana kadar yapmayan doktorlarda var. Doktordan doktora değişiyo. Korkulacak bişey yok ama 10 sn bile sürmüyo. Çarşamba gündüz yaptı akşam üzeri nişanım geldi ondan mı bilmiyorum ama
Krm deletedmom321 yapmasını istemezsen bugün müsait değilim haftaya geldiğimde yapsaniz geç mi olur dersin.ya da iki üç gün sonra gelirim yine dersiniz. İlla yaptırma zorunda değilsiniz o doktorda. Siz yine de iyi doktora gidin.
nisanisa deletedmom321 dimi bana da erken gibi geldi zaten gittiğim eski doktorumdu şuankinden randevu alamamistim iki hafta sonra da şuanki doktoruma gidicem bakan o ne diyo
tatlibekleyis deletedmom321 canım ben hem devlet hem özele gidiyorum devlete en son 32. Haftamda gittim özelede 1 hafta önce 34+4 ken gittim muayne yapıldı ama korktum açıkçası çünkü bi anda muayne edelim dedi biraz erkendi ama benim bebeğim hep assagida mecburen erken doğum söz konusu mu bakmak zorundaymış
Yesimalmila deletedmom321 ben 38 olcam doktorum henüz yapmadi onermiyorum doguma bi kac gün kala bakilabilir dedi devletteki doktorum. bugün de özelde ki doktoruma randevum var bakalım o diycek
Maviii deletedmom321 bende 34. haftadayım bende devlete gidiyorum sancına vs şeylere bağlı ama aksi bir durum olmadıkça, 38-39 bakılıyormuş
SedanurAydnAta deletedmom321 canım ben özele gidiyorum devleti bilmiyorum ama 38 den önce yapmıyorlar sanırım
edaun ben de kontrole devlete gittim, bana çatı muayenesi yapmayacağını milyonda bir kadının çatısının dar olacağını ve bundan kaynaklı sezeryan olduğunu söyledi. Normal doğuma hazırlan dedi
Duce edaun devlet hastaneleri normal doğuma tesvik icin uğraşıyorlar . Muayne etmeden nasil biliyorlar bilmiyorum resmen ya tutarsa hesabi aslinda