deletedmom321 Ayseayse5664 sağol canım acıdan korkmuyorum da erkek bir doktora devam edeceğim kontrol için ondan çekiniyorum
DayiogluSevgiGkhan deletedmom321 kanamm durdu ama bu aksam sancım basladı gelıyo mu anlamadım kasıklarım cekılıyo kalcamda su fılan yok ama banyo yaptım adet sancısı gıbı
deletedmom321 DayiogluSevgiGkhan hayırlısı olsun canım erken değil zaten senin için başladıysa sorun olmaz sanırım :) doğum falan olursa bilgi ver bize de
DayiogluSevgiGkhan deletedmom321 tesekkur ederim canım korkuyorum zaten yatınca gecen kalkınca devam eden agrılarım var cok bakalım yazarım dua edelım bol bol
buse007 deletedmom321 canım ama bakmaları çok önemli bazen çatı darlığı oluyo normale uygun olamayabiliyosun:( ya da bebeğin kafası büyük oluyo bana hiç bakmıyolar ben istiyorum bakmalarını en azından bi tahminde bulunurlar :( o kadar sancı çekip sonra sezeryane alsınlar istemiyorum
deletedmom321 buse007 ama zaten doğum esnasında bakıyorlar daha doğrusu doğum başladığı zaman o durumda tespit daha sağlıklı oluyormuş hem de okuduğum kadarıyla
Ayseayse5664 buse007 nst de sancın çoks zaten bakarlar ve kanama oluyor erken olmaman her türlü iyi normal yada sezeryan her türlü doğacak o bebek sen keyfine bak tadını çıkar
buse007 deletedmom321 canım inşallah öyledir ben de tedirgin oluyorum açıkcası :( hep okuyorum 38 den sonra bakılmalı diye
Duce edaun devlet hastaneleri normal doğuma tesvik icin uğraşıyorlar . Muayne etmeden nasil biliyorlar bilmiyorum resmen ya tutarsa hesabi aslinda
edaun Duce evet normal doğum yanlıları.. ben siğil şüphesiyle gittim bana son ana kadar bekle ona göre bakıcaz dedi, ya siğil varsa bebeğe geçerse diyorum son anda karar vericek diyor🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Duce edaun bendede yuksek enfeksiyon var normal dogumda bebege geciyormus oyle duydum biraz da arastirdim dr daha cati muaynesi yapmadan o zamana kadar belki gecer diyor 9 aydir gecmeyen o an ucup gidecek herhalde :)
Gizem10 deletedmom321 devlet hastahanesınde muayene oluyorum doktoruma sordum 37de catı muayenesı dedı
buse007 Ayseayse5664 canım peki suni mi verirler 40. Haftamdayım 3 gün sonra 40 bitiyo alttan filan da bakmayınca böyle tedirgin oldum sancı da Yok :( sen Doğum yaptın mı
Ayse53 deletedmom321 devlette özelde olduğu gibi muayne olnaya gittipinde özellikle hususi çatı muaynesi yapmıyorlar. Doğum zamanı veya acil bi durum olduğunda yapıyolar. Mesela 37.haftada gel çatına bakalım ona göre normal mi sezeryanmı olucaksın diye birşey yok.
Ayseayse5664 buse007 benim bu gün 41 bitti Pazartesi gel yatış yapalım dediler ama hareketlerinde bir azalma yok onun için iki gün daha kendi sancımı bekleyeceğim doktor ilşkiye git sıcak banyo et bol yürü bol su iç ve tarçın ye dedi Altanda muayeneyi yeni yaptı olmadı suni verecekler 41 i bekle derse bekle
buse007 Ayseayse5664 canımm inşallah gelir ya sancın allahım hepimize kolay Doğum nasip eder inşallah bizimkiler niye gelmiyo böyle ☺️