Herkese çok geçmiş olsun arkadaşlar bende 13 haftalık gebeyim. Şuan hastalıktan kırılıyorum korona oldum sanıyordum, meğer herkeste aynı durum varmış. İnşallah bir an önce toparlanırız. Doktoruma sordum başlarda ateşim vardı. “Eğer 6 saatte bir ateşin yükseliyorsa göğüs hastalıklarına görün” dedi. Haftasonu ateşim vardı pazartesi tekrarlamadı parol kullandım. Bal zencefil limon yiyorum, ıhlamur içiyorum. Ateşim yok ama düzelemedim, yine de şifa Allahtan 🙏🏻