Mom_89 sıcak şeyler tüket bolca canım ben iki haftadan fazla hastaydım ama yatakta kalmadım hep gezdim ve meyve sebze yedim , pekmeze zeytin yağı koyup ısıtıp yedim sabah akşam ,ballı limonlu su yapıp içtim çayımı limonsuz içmedim o şekilde toparlandım doktora gittiğimde evet hastasın ama kendine çok iyi bakmişsin dedi yinede bir ilaç yazdı onu bir iki kere kullandım o şekilde geçti cnm adaçayı tüketmememi söyledi doktorum bu arada onu da soylim
Geçmiş olsun sana tez vakitte saglığına kavuşman dileğiyle 😍