Bende çok ağır grip oldum geniz akıntısı ve boğaz ağrısı beni bitirdi.
Doktorum burun spreyi (Quıxx extra), redoxon tablet, çörekotu yağı tableti önerdi.
Dün kullandım hepsini bugün kendimi daha iyi hissediyorum, inşallah yarına bir şey kalmaz.
Kullanmak isterseniz sizde alın diye yazdım ilaçları.