Heyecandan titriyorum resmen😄 2. Sezaryen dogumum. Bir oglum var 3 yasinda. Kizimi kismetse kucagima alicam bu gun. 38+3 olduk. 1-2 saate doguma alinirim. Sizinle 2 . Sezaryen dogum tecrubelerimi paylasirim eger jsterseniz) su an korku heyecan stress hepsi bir birine karismis durumda. Ne kadarda cabuk gecti 9 ay🤭🤭 dusumu aldim , makyajimi da yapip doguma giricem artik. Kizlar dualarinizi eksik etmeyin. Saglikli olsun baskada bir sey istemiyorum. Hepimiz saglikla kucagimiza alalim bebeklerimizi Allahin izniyle❤️🥰🥰🥰 ilk dogumum bebek iri diye sezaryen oldu. Bu da riske atmamak adina sezaryen olucak. Azeriyim ve burda ilk sezaryense ikincini de riskli olmamasi icin direkt sezaryen yapiyo cogy doktor. Tabi ssvd yapanlarda vardir. 😊