busraokutan merhaba, hamile kalmadan önce benim de prolaktinim yüksekti sizin düzeylerde 32 civarıydı. İlk gittiğim doktor ilaç vermedi ve bu değerlerin gebeliğe engel olmadığını söyledi. Sonra doktorumu değiştirdim. Tekrar test yaptırdım ve tekrar değeri yüksek çıktı ve bu gittiğim doktor bana direkt ilaç verdi ve ilacı kullandığım sonraki ay hamile kaldım. Bilmiyorum buna bağlayabilir miyiz ilaca da çok yönlendirmek istemiyorum açıkcası ama eğer gittiğiniz doktor size tavsiye ederse kullanmakta fayda olduğunu düşünüyorum.