Banada pcos tanısı koymuştu doktor. Regl hep 2 3 ayda oluyordum. Çocuğun zor olur dedi. O güne kadar çocuk için denememiştik. Ama artık istiyordum . Prolaktin yüksek çıktı ve dostinex verdi. İlacı bitirir bitirmez hamile olduğumu öğrendim 😍 şuan 8 haftalığım şükür rabbime. O yüzden hiçbirşey olmaz değil . Üzüldüğüm kendimi yıprattıgım günlere yanıyorum. Düzenli beslenme, spor ve pozitif düşünmek. 🫶