Betbet98 değil işte canım diyorum ya bende sürekli görürdüm ama bu hormonal yükseklikler de pik görülüyormuş maalesef doktorum öyle dedi bana. Ben kullandıktan 2 ay sonra hamile kalmıştım. Prolaktin ilacının yanında doktorum bana gynostol verdi 2 ayda düzenli onu kullandım ben dediğim gibi yumurtanın büyümesi için o ilaç bence faydalı ilaç değil zaten takviye edici gıda gynostol. Canını sıkma stres olma ben tam 9 ay sonra hamile kaldım herseym düzenli olduğu halde pco ve prolaktin yüksekliği vardı bende ama o dediğin amh bendede öyledir zaten pco olan herkeste dengesiz oluyor o değerler takılma