benim ilk gebeligimde 36 haftalikken nisanim gelmisti 37 ye kadar surekli çamaşırimda islaklik vardi pecete kullaniyordum acaba su mu akinti mi ve diyerek heo peçete islak oluyordu herkes su birden gelir sızıntı şeklinde gelmez vs diyordu tabi intte de arastirdim biraz yok 37+1de ağrılardan dr gidince suyumun bittigini soylediler eger şüpheleniyorsaniz turnusol kağıdı deneyin içimizde supe kalmasin dr gorunun olmadi ihmal etmeyin