Bebek2_ cok fazla değildi yani ama soyle soyleyim her tuvalet sonrası degistiyordum peceteyi ve islak oluyordu ama dediğim gibi dogumun ilk belirtisi nisan o geldikten sonra suyun yolu açılmış oluyor bi nevi gunde toplasan yarim cay bardağı kadar olmuyacsk sekilde geliyordu cok fazla degil ama devamli gibi az az nasil oldu bilmiyorum dr bile sordu farkında degil misin diye anlattim boyle olmaz genelde nasil olmus falan dedi sasirdi