Zehradmrci benim 2. Hamileliğim ilki 28 Haziran doğumlu bu bebiş te sanki o hafta doğar gibi hissediyorum çünkü ilk sezeryan olmuştum 10 haftalık Şuan tam zor geçiyor bulantılardan dolayı çok aşırı halsizim b12 iğnesi ve d vit verdi doktorum bide yalnız kaldım şimdi eşimin işi var aileler uzakta çok zorlanıyorum