ceydaacc benimde 8+1 17 temmuz gözüküyor ama normal doğum kesin bişey diyemiyorlar diğer kızlarımın biri bi gün geç biri de 3 hafta erken geldi nasip sağlıkla sıhatle gelsinler🙏🙏 ikinci hamileliğim hep hastanede geçti gün aşırı serum takıldı mide bulantısı yüzünden ilaçta içememiştim üstelik doğuma kadar hep öyleydi.
bunda da çok bulamtım var inşallah sonuna kadar sürmez🤦♀️😁