Tugba_42 inşallah canım inşallah sağlıkla alırsın bana da perinatoloji doktoru igne kullanman gerekmiyo ama sen için rahat etsin diye kullan falan dedi kafam karıştı iki güne bi vuruluyorum kafama göre bi sey de yapmak istemiyorum normalde her gum vuruluyodum ama vurulmadigim gün de coraspirin içiyorum kafamı karistirdilar ama yeter diye düşünüyorum inşallah