Nurosss Ayezhanim bende böyle hayalet çizgiler görüyordum adetim geçtikten sonra ki gün yaptım daha da netleşti ve şuan 16 haftalık hamileyim umarım istediğin olur ☺️
Solmaz-Papatya Reglime 3 gün var sol kasık ağrılarım oluyor iğne batar gibi sırt ağrımda var göğüslerimle şişkinlik ve ağrılık var adetle birebir belirtiler aynı olduğu için bişey diyemiyorum
Ayezhanim Solmaz-Papatya kuzum inovita ovulasyon testi ile yumurtlama takip edebilirsin aslında 🤷🏻♀️
symozdag Solmaz-Papatya bende tüm belirtileri yaşamıştım normalde reglim hiç gecikmez iki gün gecikince test yapmıştım pozitif çıkmıştı
Bussuusu Ayezhanim silik bi çizgi görüyorum bende inşallah vardır göğüs ağrın varmıydı canım belirti olarak
12Hilal12 Ayezhanim pik gününu ve ondan sonraki 2 günü daha değerlendirdik ama normalde zaten 2-3 güne bir ilişki oluyordu
bsranur123 Ayezhanim kuzum hayırlı olsun cok cok sevindim yumurtlama tarihlerimiz ayni idi 26-27 bn bugün yaptım negatifti ama senin minis el sallamis🥰
SedaAnne zeynozey bende innovitayla takip ettim sizinkinden daha silikti öğrendiğimde kan verdiğimde 13 çıkmıştı. Hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
white_flower Ayezhanim daha yeni gibi sanki silikte olsa çıkmış kan testi verirseniz çok daha net olur inşallah vardır 🤲