Ayezhanim Aysel_krdg aminnn canım bu ayın başında klomen kullandın Cat iğnesi vurulmadim doktora devam etmedim ovu takibi yaptım ama piki görünce değerlendirdim tavsiye ediyorum 👍değere kritik dedi inşallah sknti olmaz canım dua et
Aysel_krdg Ayezhanim yaa bende letu kullandım bugün kontrole gidicem çatlatma iğnesi için şimdiye kadar Ovulasyon testinde yumurtlama görmedim ama
Aysel_krdg Ayezhanim hayır ben 2 de yapmıyorum her gün ama dün koyulaştı bugün de doktora gitmeden tekrar yaparım yumurtlama var mu diye test yapmadan 2 saat önce ben kesiyorum sıvıyı