Sezen07 Morvi son anda bile dönebiliyor içini rahat tut stres yapma benim de bas aşağıda ama ayaklar yanda doktor döner dedi daha tam oturmamış başı rahat ol bende 36 bitiriyorum herşey olacağına varir
Morvi Sezen07 ilk bebeğim olacak Allah nasip ederse ve sezeryandan korkuyorum 😔 etrafta o kadar insan bir sürü şey söylüyor. İnsanın etkilenmemesi elde değil.
Hannah Morvi benim de 36 da döndü bunun için egzersizler var internetten bakabilirsiniz. YouTube’tan video da izleyebilirsiniz. Yürüyüş ve pilates topu üzerinde dairesel hareketler yapmak da etkili umarım döner bebeğiniz.
Morvi Hannah çoook teşekkür ederim 🙏🏻 Onu araştırdım hatta pilates topu da aldım ama yanlış bi hareket yapmaktan korkuyorum 😑😑
Kzbnzm1997 Morvi ona da bebek ters 37 38 de doğuma alırız sezeryan falan diyolardı döndü doğurdu gerçi 2 gün önce uzun yolculuk yaptı sende git gel biyerlere 😂😂
Morvi rfzsB inşallah canım ya bizim doktor beklemiyor bir de kafa yukarıda olunca bebeğin başına da baskı yapıyormuş. 39 da alacaklar dönmezse
Morvi Ebrumarbling çoğu öyle oluyormuş. Sezeryandan sonra hemen kendine gelip emzirebildin mi? Biraz tereddütlerim var korkuyorum 😑
Ebrumarbling Morvi benim çok moralim bozulmuştu doktor sezeryan deyince ama İnan çok rahat oluyor şuna sancı nedir bilmiyorum epidural anestezi yapıldı zaten kendimdeydim o yüzden doğar doğmaz emzirdim ama iyiki sezeryan olmuşum hiç korkma canım
Morvi Busrakopuz 😑😑 2 Kasım da bana da sezeryan için gün verecekler 😑 girmeden önce doktorun yine kontrol etsin belli olmaz belki döner . Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻
mucizem_0809 Morvi anam doktorlarda bi garip son ana kadar beklemek yerine kestirip atıyolar rabbim gönlüne göre versin inşallah hakkınızda en hayırlı olan doğum hangisiyse o olsun ağrısız sancısız
Morvi Kzbnzm1997 🤣🤣 bahane olur bana da aslında evde otur otur patladım 😅 her gün dans ediyorum elimden geldiğince yürüyüş yapıyorum. Ben normale kendimi hazırladıkça bebeğim inatlaşıyor sanki benimle 🙈🙈😅
Hannah Morvi bi sorun olacağını sanmıyorum ben de o egzersizleri yaptım bi de bi arkadaş belin altına yastık koyup 15 Dk beklemekten bahsetmiş biraz zor ama en çok etkili hareketlerden biri bu
Aysegul20 Morvi ne kadar doğru bilmiyorum ama devlet hastahanesinde ki ebeler söyledi. dönmeyen bebekler icin sirt ustu yatin kalca altına 3yastık koyun kasiklarin olduğu taraftan sabah akşam 15 er dk müzik veya kuran dinletin cuk diye oturuyor dediler. bana saçma geldi ama gebe okuluna gidiyorum oradaki ebeler şimdiye kadar Allah a şükür böyle olan tüm bebelerimiz döndü dediler. hatta bi arkadas 4 gun u vardi doğuma yapti 2 gun sabah akşam ve 3. gun donmus normal dogum yapti.Birde siz deneyin bakalim inşallah işe yarar
Morvi Aysegul20 biraz garip geldi açıkçası 🤗 ama deneyeceğim. Elimden geleni yapmak istiyorum. Gerisi Allah ve bebeğimde :)) deneyeceğim, çok teşekkür ederim 🙏🏻
Gamzestetik Morvi benimkide 34de tersti 36da dönmüştü canım . Secde pozisyonunda durdum on dakika sabah akşam, karanlık odada aşağıdan ışık tuttum, aşağıdan müzik dinlettim hareketli şarkılar. Bide İnşikak suresi secdesi yaptım. İnşallah döner bebişinn 🙏
Morvi Gamzestetik gerçekten mi canım 😯 deneyeceğim mutlaka inşallah döner. Allah hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah çok sağ ol 🙏🏻🙏🏻