Bende tip bir şeker hastasıyım ilk gebeligimde a1c yüksekti benide çok korkuttular o psikoloji ile 5.aya kadar dayandı meleğim ve kalbi durdu smdi tekrar nasip etti rabbim şuan şekerim güzel gidiyor ama biz zaten şeker hastasıyız şeker hastası olmayanlar ile aynı oranda olsun istiyo doktorlar ve bu çok zor matematik hesabı değil ki yerinde durmuyo tabiki dikkat edelim ama Rabbime bol bol dua edelim kızlar o olnderse herşey olur inşallah saglikla hayırla alırız kucagmiza