Daffyy karbonhidrat sayımını nasıl yapıyorsunuz bu konuda bilgi verirmisiniz bursada yaşıyorum bu sayımları yapan bir diyetisyen bulamadım bulduklarımın verdikleri diyette işe pek yarıyor diyemem 6 doz vurulmamı istedi endokrin ama 6 doz vurulup bir kase çorba içsem 150 lere çıkıyor doktorumda 140 üstüne çıkma çocuğun kalbi durur diye beni korkuttu bu durumu diyetisyene söylüyorum allah allah neden ki diyo sanki benim bunun okulunu okuyan tavşan gibi marul kemirip duruyorum ve açlığa da dayanamayan bir yapım var evde huzur bırakmadım deli fişek gibi geziyorum herkes gözüme künefe gibi gözüküyor 😅😅 canım neler çekiyo ama hiç birini yiyemiyorum özellikle bu 15 gündür iki üç kere 200 leri gördüm ve moralim bozuluyo sürekli ağlıyorum o zamanda ne yedimde çıktı hiç bişey kaçamak dahi yapmıyorum çalışıyorum iş yerinin yemekleride allah versin çok güzel çeşidi bol ama hiç birine elimi uzatamıyorum korkumdan dozumu yükselt dedi yiyeceğin şeye göre ama ne kadar yükselticem neye göre yükselticem bilmiyorum karbonhidrat alımını bıraktım bırakma az az alman lazım diyo ee alıncada 140 üstüne çıkıyo napıcam bilemiyotum bursadayım belki bursada olup benim gibi olanların gittiği bir diyetisyen varıdır varsa yazın arkadaşlar bursanın neresi olduğuda önemli değil giderim