Kubraa033 yüksek ama aşırı yüksek değil birde sadece diyet yapıyorsun insülin kullansan sahada düşecek demekki ben şeker hastasıyım dün endokrin kontrolüm vardı ve şekerlerin 100 150 175 90 hiç 200 görmuyorum bu değerler nasıl hocam bir sıkıntı olurmu dedim hayır gayet normal tabiki birazdaha düşse olabilir ama korkulcak biside yok dedi