Merve1612 02leyla benimde öyle oturup kalkarken zorlanıyorum sanki makat gelişiymiş çok aşağıda hissediyorum hep
02leyla Merve1612 makat geliş olunca mı öyle ağrı oluyor benim ilk gebeliğim makat geliş sezeryanla oldu Ama bu daha küçük değil mi ? Çok kasıklarıma vuruyor
02leyla hilalella doğrudur benimde ikinci gebeliğim 2 yıl var aralarında bnde bunda kilo alıyorum benim çok kasık ağrım oluyor onun dışında güzel gidiyor 🙂
Merve1612 02leyla daha çok pozisyon değiştirir dedi doktor bakalım inşallah doğuma kdar düzelir daha çok var
Ylmaz 02leyla bnm 108 kaldı ama sezeryan olacağım bakalım ne zamana gün verir doktorum. Sağlıkla kucağımıza alalım
02leyla Aselsmoms ya onlarada hak vermek lazım bilmiyorum ben eşimi falan hep uyardım kızım alışana kadar yanında çok sevnçmryin bebeği diye 😂😂