HurremSultan 02leyla yok yawrum 13 aylık kızım var😁🌸 bende şimdi 37+3 inşallah dogururum doktorlar kilosu artarsa sezeryan diyor çünkü. Bizim bebe de inat etti dogmuyor😑🤲🏻
02leyla HurremSultan ya maşaAllah benimde 2 yaşında kızım var. İlk sezeryan oldu bu da sezeryan olacak bakalım bekliyoruz
HurremSultan 02leyla ya valla artık vucudun kaldırmıyor çok fenayım 🥴 Rabbım sağ salim kucağımıza alıp evdeki bebeklerimizle sağlıklı sıhhatli günler nasip etsin 💕🤲🏻 çünkü artık nefes alamıyorum kgdkyekydo6