02leyla Kızlar sizin ne kadar zamanınız kaldı. Çok şükür ikili rakama düştük.Benimle aynı zamanda olanlar nasıl gidiyor gebelik…🥰
02leyla Merve1612 ya ne kadar güzel inşaAllah. Benimde şimdlik bir sorun sıkıntı yok dediğin gibi inşallah böyle devam eder 🥰
02leyla Aselsmoms benimde erkek bide kızım var.İnşaAllah bunu da hayırlısıyla kucağımıza alırız. Çok heyecanlıyım 🥰🥰🤭😁
Aselsmoms 02leyla benim de kızım var 4 yaşında canım 😅🤍 inşaAllah hepimiz hayırlısıyla sağlıkla alalım kucaklarimiza 💙🥰🤲
hilalella 02leyla aslında iyi gidiyor da biraz ağırlaştım 2 gebelik üst üste yaşayınca birde bunda daha çabuk kilo aldım sanki
Merve1612 02leyla benimde öyle oturup kalkarken zorlanıyorum sanki makat gelişiymiş çok aşağıda hissediyorum hep
02leyla hilalella doğrudur benimde ikinci gebeliğim 2 yıl var aralarında bnde bunda kilo alıyorum benim çok kasık ağrım oluyor onun dışında güzel gidiyor 🙂