Ayezhanim ben sızın gıbı adete 4 gun kala yaptım çıkmadı ertesı gun gözüme ılıstı kuruma cızgısıdır dedım sonra 3 gun kala çok sıddetlı bas ağrım oldu akşam yaptım ılk ıdrar degıldı çokta sıvı almıştım ama hayalet gördüm sonra diğer gun daha belırgın ama hep sılıktı 5. Gün kan verdim gecıkmenın 4. Günü yanı değer 669 çıktı bunu bile düşük buldu doktor saglıksız olabılır dedi ama tekrar verdim 1560 dıger gun 2450 ve 9. Gün dırek kese gördük çok şükür 5+2 de ıns sızınde güzel yukselır 🙏