Ayezhanim çok erken kan vermıssın ondan tedırgınlıgın benım ocakta kımyasal oldu bende adet günü verdim 37 çıktı sonra 10. Gün kanama başladı sureklı kan aldılar çok yıprandım bu defa gıtmedım hemen 5. Gün gıttım ama evde testle koyulaşmaya takıl ettım hergun test yaparak dedıgım gıbı 669 degere bile 2. Cızgım sılıktı koyu olmadı hıc 😊 gönlünü ferah tut gelecegı varsa senınledır o ay ben neler yaotım diş tedavısı görüyordum ne ağrı kesıcıler attım ev taşımıştım ne yükler kaldırdım ındırdım yanı rabbım demek nasıp etmıstı suan da kanama görüyorum ara ara bakalım nasıpse benimle kalır 🙏sızede rabbım nasıp etsın hayırlısıyla