Ayezhanim moral bozmaya bayılıyor doktorlar ya bana da küçük değerle öğrendiğim için öyle dediler üstelik benim battan 3 gün sonraydı. Önce kimyasal dediler değer yükselince dış gebelik dediler yerleşme kanamasına düşük yapıyorsun dediler maşallah 13 haftalık olduk bile hiiiiiiç üzülmeyin güzelce takiplerinizi yapın iyi beslenin bolca dinlenin 🥰🌸 hayırla ve sağlıkla gelsin 🙏