alyakaram Ayezhanim erken gebelik testiniz bozuk olabilir mi birtane mi yaptınız Ki bunda bayağ yapmışsınız hadi biri bozuk diyelim
dilaraozcelik Ayezhanim normal alsana bide ben erken gebelik yaptım hiç bişey çıkmadi normal yaptım silik çizgi çıktı şu an iki aylık hamileyim
Melike_nur53 Ayezhanim var var bence kesin var yani benim testim bundan kat ve kat hayaliydi 😅 kanda çıktı şükür
Taricat Ayezhanim hamilesin bence canım benim de böyle çıkmıştı zaten erken gebelikte de çıkmış silik çizgi . Hayırlı olsun 🥰
Melike_nur53 Ayezhanim evet var gibi git gide koyulaşmış çünkü ilk testle son test arasında fark var çünkü canım
Ayezhanim alyakaram gideyim madem bende ya da yarın sabahı bekleyim eşim kaç aydır gidiyoruz hep negatif olunca artık yine yok gözüyle bakıyor 🤷🏻♀️😕