Burcuuuuu benimde aynıydı, nst de ona dikkat ettim adet sancısı gibi sancı varken ağrı çıkmıyordu :( şimdide arada adet sancısı gibi sızlıyo tedirgin oluyorum :( içimizi ferah tutalım şuan doğsalar bile en azından küvözde çok uzun süre kalmadan yanımıza gelirler 💕 moral de çok önemli ağrıyı düşünmek yerine kafamı dağıtıcak şeyler yapmaya çalışıyorum 🙏🏻