Benim zayıf olmamdan kaynaklı erken doğum riskim vardı ki 31.haftamda aynı sorunu yaşadım 4 gün hastanede yattım .2 doz ciğer geliştirici ve ilaçlarla sancılarım durdu . Çok şükür şu an 34 haftalık olduk ara ara minik sancılar oluyor ama bol bol dinlenme ile geçiyor .Kendinizi yormamaya özen gösterin inşallah bebeğinizi sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız , alırız 🙏