Burcuuuuu çok geçmiş olsun ilaç güzel işe yarıyor hiç korkma 💕 bir haftayı tamamladım bazen yine sancı geliyo gibi ama düzenli bir sancım olmadı bir haftanın sonunda nst yaptılar onda da sancı çıkmadı çok şükür 🙏🏻 Hiç stres yapma gerçekten biz panikleyip kafayı taktıkça daha çok sancı başlıyor